CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, 31 August 2014

Dia je.

Penat dah. Taknak dah orang lain.
Cukuplah dia sorang. Cuma dia. 
Muhamad Hanafi Bin Yusof 

Cuma kau je yang boleh sabar dengan perangai aku yang tah pape ni.
Yang suka cari gado.
Yang suka mintak break.
Yang cepat give up dalam hubungan.
Yang pentingkan diri sendiri.
Yang tak boleh dengar teguran orang.
Yang suka mengungkit.
Yang berkira.
Yang itu, yang ini.
Aku tahu sabar orang ni ada tahapnya.
Hope kau boleh bersabar dengan perangai aku.

Eppy, kita start kenal 6 tahun lepas kan ..
2008. Saya still ingat tahun tu ..
Tapi maaflah hubungan kita tak kekal macam sekarang..
Sebab time tu saya suka curang dengan awak.
Saya taktau nak appreciate perasaan orang.
But after saya dah terkena balik semua sial yang saya buat dekat orang, saya tak macam dulu lagi InsyaAllah.
Awak doakan sayalah okay?
Doakan untuk kita.
Dah nak 10 bulan. 
Okaylah kalau campur dengan yang dulu, rasanya dah setahun lebih.
Sayang awak Hanafi.
AS ..

0 dedaun pudina: