CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, 6 May 2014

I cant brain this


Kalau boleh aku tinggalkan semua kenangan pahit dan manis aku selama ni, dah lama aku tinggalkan. 

Bukan apa, aku dah penat.

Penat sangat dengan lakonan dunia yang fake, pilih kasih, meroyan, gembira buat seketika.

Aku lagi suka hidup sendirian. Takde keluarga, kawan, dan orang terdekat yang pandai berlakon.

Like i said. I'm too tired of this

Aku ada keluarga yang aku tak sayangkan mereka seperti orang lain. Pilih kasih sangat sangat.

Terasa macam aku ni anak pungut.

Aku ada kawan kawan yang sekarang ni tinggal satu dua je. Yang lain? Mati agaknya.

Masing masing dengan hal sendiri. Aku tak marahkan mereka. Cuma 1 aku minta, bila susah, JANGAN INGAT ADA KAWAN BERNAMA ZARITH AUFISYA.

Aku ada rakan sepejabat, YANG SUKA BULI.

Aku ada boss, YANG KEDEKUT NAK MAMPOS. Gaji aku bila nak naik pun aku taktau.

Aku ada boyfriend yang tah dekat mana sekarang ni. HOPE DIA OKAY OKAY JE.
Even sekarang ni makin menjauh, tapi aku kena faham. Takpelah.. Biarlah..

It just that, bukan aku tak bersyukur dengan apa yang ada, but if you're in my shoes(if kau di tempat aku), kau akan rasa nak meraung je! 

Apa boleh buat, DO NOTHING.

0 dedaun pudina: