CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, 7 March 2014

wahai sang boyfriend

Wahai Encik Boyfriend, saya tak tahu nak cakap macam mana.
Awak pun tahu saya suka menulis kan.
So better awak baca jelah okay?

Dear Hanafi, saya tahu awak ni baik..
 Sangat baik.

 Jadi saya, sebagai cik girlfriend, sila la dengar cakap saya ni. 
Saya mintak maaf sangat sebab lately ni saya banyak serabutkan kepala awak, pressure awak pasal kerja.
Saya faham awak pun pening kepala pasal nak cari kerja kat mana ape semua.
Seriously kalau saya boleh tolong, saya tolong..
But i'm begging you,  CARILAH KERJA.
Kau ada banyak masa. Banyak sangat.
Adakah masa awak hanya untuk lepak dengan kawan kawan?
Do you think bout your future?
Well if you're don't, I DID!
Honestlty saya tak nampak langsung effort awak nak cari kerja or pape..
Apa yang saya nampak, saya dengar, cuma lah awak merungut itu ini.
What the hell??

itu effort awak ke?
OMG. I can't brain this.
Sayang, do i look like your sugarmummy?
Faham kan apa saya cakap?
Sometimes awak cakap awak kesian kan saya itu ini, 
saya rasa itu semua BULLSHIT
Honey, saya dah kena mula bayar PTPTN and insurans saya.

Sayang, abah saya dah mula tanya pasal awak.
What am i going to answer it?
Saya taknak cakap yang awak ni jobless.
Awak sendiri tahu kan apa respond parents kalau camtu?

Malaslah nak cakap panjang jela.
You're 23, you know what to do.
Seriously i can't be with someone who don't care bout his future.
Faham kan?
Okay that's it. Fikirlah okay.
Jangan ikut sangat cara hidup selesa si aidil & wak tu.
Diorang fikir mak bapak diorang tu kaya sangat agaknya.
BYE!!


0 dedaun pudina: