CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, 25 January 2014

Kalau diri ni boleh pergi jauh, dah lama aku pergi..


Dari semua hiba..
Dari semua petaka..
Dari semua SIAL
Dari semua malang..
Dari semua kenangan..
Dari semua masalah..
Pergi dari semua CELAKA

Ya, aku memang penakut.
Tak dapat dinafikan tu.
Memang aku tak kuat. Siapa cakap aku tabah? Takde.
Memang aku tak reti move on.
Seorang yang pasrah. Semua benda nak redha. Cepat give up. Takde effort.
Itulah Zarith Aufisya.

Ya, orang sekeliling aku semuanya macam CELAKA
Aku hanya mampu bersabar..
Itulah aku, walau sakit mana pun, simpan diam diam dalam hati.
Nak luahkan pada siapa? Takde orang faham.
Plus, they will judge me.
So what can i do? Nothing.

Aku taktau aku hidup sampai bila.
Tapi bila aku dah takde, janganlah kau nak meroyan.
Pemergian kakngah buatkan aku belajar cara appreciate semua orang.
Tak kira lah yang orang terdekatku,
Tak kira juga si pembaling pembaling tahi(SI LAHANAT) di luar sana
Maksud aku, everybody..

Maaflah sebab aku merepek pepagi buta ni..
Aku serabut sangat..
Ya Allah, aku merayu pada Kau, dekatkanlah aku dengan orang yang baik baik..
Dan jauhkanlah aku dari orang orang yang bakal memimpinku ke nerakaMu.
Amin Ya Rabbal Alamin..

0 dedaun pudina: