CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, 12 December 2013

1. Kekasih saya ialah : Eppy :)

2. Saya sedang mendengar : lagu tamil(kak indra boleh layan pulak lagu tamil pepagi ni)
3. Mungkin saya patut : G bilik stor and kemas dengan kak a'sha now...Now!

4. Saya baru sudah : Melayan twitter :)

5.Beza rakan, sahabat, kawan : Sama je kot. i dont give a fuck on that.

6.Saya tidak faham : kenapa saya kerja disini.

7.Saya perlu mencari : money,money,money...

8.Ayat terakhir yang dikatakan kepada saya : "Fisya, camne nak buat blog? AJar akak" - Kak A'sha

9.Makna kehidupan : Struggle apa pun yang kita impikan. Balance rutin harian and agama.

10.Cinta itu adalah : perkataan yang paling aku benci.

11.saya paling suka : Ian Somerhalder!!

12.Saya akan cuba : kuruskan badan. hehe...

13.Mengapa rakyat Malaysia suka menggunakan LAH di akhir ayat mereka : Untuk menampakkan dia orang malaysia LAH. hehe..

14.Telefon bimbit saya : Xperia L. dah buruk.. tapi, saya sayang die..

15. Duit saya : TAKDE! :'(

16.Soalan yang bagi saya tidak perlu ditanya : "kenapa kau gemok sekarang?"

17.Teknologi adalah : kemajuan.

18.Bagaimana saya boleh memasak masakan yang saya paling pandai masak : sebab saya suka makan makanan yang saya pandai masak tu. haha

19.Semalam : Saya kua date dengan encik boyfriend saya.. We had a long conversation. "_"

20.Hari ini : Saya nak suruh encik boyfriend amik saya dari tempat kerja.

21.Malam ini saya akan : Ceritakan hal sebenar dekat encik boyfriend.

22.Esok pula saya akan : Tak plan pape lagi..

23.Saya betul2 inginkan : beg laptop and cosmetic organizer yang baru!!

24.badminton atau futsal : badminton..hehe..

25.karaoke : ouuhh,, feveret ni! hehe..

26.kereta : any Mazda! Gerek seyh!!

27.Bilik yang terang atau gelap : terang. tapi gelap segelapnya time nak tido or gayut~

28.Makanan Malaysia adalah : Nasi lemak, Rojak and blablabla.....


29.Ayat terakhir yang nak anda katakan pada seseorang : "Kak a'sha, kang call.."

30. Siapa yang anda tag : Semua orang yang bace ni :)

0 dedaun pudina: