CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, 20 November 2012

Pretty Please..


Jangan doakan saya berumur panjang,
tapi tolong mintakan kesihatan untuk saya.
Kerana percuma kalau berumur panjang sekali pun,
kalau hanya dapat nikmati di tempat tidur.

Jangan doakan saya cepat kawin,
tapi tolong mintakan jodoh untuk saya...
percuma je kawin cepat-cepat,
kalau tak dengan orang yang seperasaan dan sejalan.
Betul kan?

Jangan doakan saya kaya raya,
tapi tolong doakan kebahagiaan untuk saya.
 kekayaan itu sia-sia..
kalau tak dapat membawa kebahagiaan.


Tolong doakan saya.

*p/s: maaf, suka ber-monolog lately ni..maaf jikalau bahasa agak formal.. ini cumalah penulisan yg spontan and merepek.. maaf sekali lagi.. Original daripada saya, Zarith Aufisya Binti Abdul Majid

0 dedaun pudina: