CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, 22 September 2012

Apa Pun Tak Boleh..

 Aku..aku rasa kalau aku menangis air mata darah pun, takde siapa yang tau..
Tp lepas tu?nak or taknak..
Aku kena berhadapan jugak dengan orang yang wat masalah tu berlarutan..
Tak boleh lari daripada dia..couse he’s my dad!
Aku cuma boleh mengeluh, betulkan ape yang salah, defend diri sendiri and tawakal je..
Sebab masalah ni aku sendiri bawak, so aku sendiri kena tamatkan..
Bila benda ni habis pun aku taktau..
Dah sebulan++ aku panas telinga, and terpaksa bersabar dengan orang terdekat..
Kadang-kadang, aku macam nak menangis and cakap “ AKU TAKNAK ”
And hope diorang faham ape yang aku maksudkan..
But the truth is, diorang takkan nak faham kenyataan tu!
Cakap bahase melayu dah, and diorang 100% faham ape yang aku cakap..
Tapi diorang sengaje taknak fahamkan..

BODOH? Tak boleh..perkataan kotor..
Lagipun tak baik cakap macam tu kat orang lagi tua dari aku..
Tapi huruf B tu lah diorang definasikan diri diorang sendiri..
Don’t blame me for that.

So.. What Can I do now? NOTHING!
Adakah aku hidup untuk biarkan orang sakiti aku?
Pape hal pun, Thanks for that.
Hargai sangat-sangat jasa yang dia berikan tuh.
Nak katekan aku tak cakap dekat diorang, aku dah selalu sangat cakap..
Hmm.... Kita tengok jelah..
Sabar Zarith sabar..

 

0 dedaun pudina: