CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, 30 May 2012

working.

assalammualaikum semua..
okay entry kali ni is about my working.
start esok, saya akan bekerja.
di Zeus Technology.
Company kawan ayah saya.
Berkenaan dengan Civil engineering things.
Architect thing.
The plan-plan thing.HAHA
Ni kerja ayah saya lah..
I'm just an admin in that company.
And i'm a trainer.
perasaan? err... takut!
bukan sebab ape, tak pernah kerja serious!
And mr.kang nak saya serious kerja dengan dia.
I mean kerja bertahun kat sana.. 1 or 2 years.
sebab tu saya takut!
takut dia reject kerja saya keerrrr...
Oh takutnya!
Boleh ke saya kerja kat sana?
Gosh. I dont know what to say.
kita tengok jelah esok camne.. 
esok baru start kerja.
9.00am to 5.00pm.
zaman bermaharaja lela saya akan berakhir esok!
doakan saya eh..
love you all!
okay lah, assalammualaikum..

0 dedaun pudina: