CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, 17 May 2012

tag daripada ex-boyfriend, LUQMAN ARIFF

okay assalammualaikum, entry kali ni aku nak jawab tag dari blog ex-boyfriend aku, Luqman Ariff.


1. Kekasih saya ialah : imam kepada saya dan anak-anak saya.. dialah suami saya. :)

2. Saya sedang mendengar : Jason Mraz- Bella Luna. Suka lagu ni.. especially kawan saya, Hamdan nyanyi!

3. Mungkin saya patut : mandi!

4. Saya baru sudah : bangun dari tidur. saya tidur pukul 2 pagi tak silap saya~

5.Beza rakan, sahabat, kawan : ejaannye.. kan?HAHA

6.Saya tidak faham : dengan lelaki. kenapa dia nak wat perempuan sayangkan dia thru belikan barang-barang?

7.Saya perlu mencari : duit...saya nak shopping and nak ganti duit parents!!

8.Ayat terakhir yang dikatakan kepada saya : "yayet..." - anaf cakap dengan suara manja


9.Makna kehidupan : cari keredhaanNya and tahu kebesaranNya.


10.Cinta itu adalah : LOVE dalam bahasa inggerisnya! HAHA

11.saya paling suka : shopping! tapi sekarang cam sedih sikit sebab badan dah makin naik and baju dah banyak tak muat.. waaa..

12.Saya akan cuba : memahami si dia.. mintak sangat dia pon paham saya!

13.Mengapa rakyat Malaysia suka menggunakan LAH di akhir ayat mereka : maybe culture kott?? aku taktau nak jawab camne! haha.. tapi terasa nak jawab!


14.Telefon bimbit saya : sony ericsson mini pro. comel phone ni!

15.Katil saya : tempat saya berangan, lipat baju, make up and tidur! haha

16.Soalan yang bagi saya tidak perlu ditanya : "zarith/fisya, bila nak study balik?" (bukannye aku taknak blaja lah bodoh!!boleh tak jangan tanya!!)

17.Teknologi adalah : apa yang ada pada zaman sekarang.. teknologi dah makin canggih!

18.Bagaimana saya boleh memasak masakan yang saya paling pandai masak : belajar dari parents saya.. both memang pandai masak! chaiyok!! nak belajar lagi!

19.Semalam : saya bergayut dengan cinta pertama saya.. gosh saya rindu dia!

20.Hari ini : nak g jogging?

21.Malam ini saya akan : nyanyi sebelum tidur..

22.Esok pula saya akan : g beronggeng dengan iylia!

23.Saya betul2 inginkan : some space!!! 

24.badminton atau futsal : badminton.. futsal tak pernah and tak reti main!

25.karaoke : tu tempat orang nyanyi and saya suka karaoke!haha

26.kereta : itu kereta awak kah?? haha (sambung ayat je)

27.Bilik yang terang atau gelap : gelap.. sebab malas nak bukak lampu..

28.Makanan jepun adalah : sushi! tak sedap! nak termuntak kalau tengok orang makan!

29.Ayat terakhir yang nak anda katakan pada seseorang : "iye anaf.."

30. Siapa yang anda tag : okay siapa baca this entry, awak terkena tag dari saya ye! so jawab sekarang!

0 dedaun pudina: