CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, 5 April 2012

betul ka saat ni??

ape ni zarith??
jangan berfikiran kolot boleh tak?
sebab dia, kau nak merelakan diri kau sendiri?
ape ni?
dah fikir banyak kali tak!!

jangan sebab kau putus cinta dengan Nazrin, kau terima saje orang lain tanpe fikir!
kau ingat tak, kau dah biasa dengan Nazrin?
kau dah 2 tahun lebih dengan dia!
dia tau perangai kau and kau tau perangai dia..
tak rase sayang ke sebab kau pergi kat tangan orang lain?

ya.. aku terlalu sayang kalau difikirkan balik..
bukan aku taknak kat dia lagi..
dah banyak sangat aku mintak bersama dengan dia semula!
tapi dia taknak!
ape tu namanya??
sebab dia, aku kelar tangan bila terasa stress gila.. ape tu??!!

I SICK!! AND I WANT TO CRY BUT I CAN'T!!THATS  WHY CUTTING DOES! I WANT TO CRY! :(


aku yang terhegeh-hegeh cari dia balik sebab aku dah kena karma!
seksa! kau tahu tu semua!!
kau hanye cari aku bila perlu je kan!
lelaki ape tu?
tak guna!hanye aku yang rasa tu!
aku lebih layak dapat lelaki yang lagi baik!
sedih tahu tak!
sebab tu aku pilih Sham!!
sham berjuta lagi baik dari kau!
kau ni ape ade!!
kenapelah aku sayang kat kau! kenape!
aku tak patut sayang kat orang tak guna cam kau!
fuck aku kat kau Nazrin!!!

pergilah mati kau!!!!!

0 dedaun pudina: