CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, 6 April 2012

BERBELAH BAGI

kenape tiba-tiba terasa macam tu?
kenape hati ni terasa macam tu?
kenape susah lupakan lelaki tak guna tu?
dia mandrem aku kah?
cukup-cukup lah tu.. aku dah serik!
karma pun dah hukum aku sebab buat kau camtu.
kena lagi teruk!
and aku started trust those fucking karma!

please bagi aku happy?
aku tengah kenal orang lain, so jangan lah kau hukum aku.
jangan buat aku terasa fikir 2 or 3 kali?
the conclusion is, kau dah taknak aku.
so bagi aku hidup damai!
tanpe kau!
dengar tak??!!
I fucking hate you Nazrin Yusoff!!

0 dedaun pudina: