CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, 31 March 2012

soalan. mampukah anda jawab?

assalammualaikum warahmatullahhuwabarokatuh~
annyeonghaseyo (hello)
terima kasih sebab sudi baca blog saya yang tah hape-ape ni ye..
gamsahabnida (thank you)
okay entry kali ni saya ada soalan..
soalan subjective sangat..
hanya saya tahu soalan tu dan saya tahu orang tak tau nak jawab camne..
sebenarnya ade banyak sangat..
tapi dalam entry kali ni, saya cuma nak ke-tengahkan 1 soalan je..
soalan saya:

saya ceritakan bagaimana ia bermula first ye..
okay.. beautiful readers out there tau kan fisya memang dah lama couple dengan nazrin?
fisya betul-betul sayangkan dia..
sampai sekarang..
dia banyak bimbing fisya.
macam-macam..and yang penting, dia yang menyedarkan fisya soal agama..
dulu fisya khilaf sangat tentang agama..
taknak bagitau details sangat..tapi nak bagi korang tahu je yang senang cite nya, saya memang lupa tuhan! 
ingat tuhan pon, saya ignore je. jahat kan fisya ni??
nazrin lah yang didik fisya..
dia extremely baik!
tak ramai kan lelaki cam nazrin ni?
sebab tu fisya bersyukur sangat..
okay ending pasal kami berdua, fisya buat salah ape tah, fisya tak ingat..
dia lepaskan fisya pergi..
nak wat camne..
kami pernah get back once again, tp still tak boleh..
then break lagi..
kami memang suka couple-break..
tapi sejujurnya saya memang tak boleh dengan lelaki lain..
sebab saya dah terbiasa dengan nazrin..
dia tak pernah and takkan faham tu..
fisya taktau camne nak cakap kat dia..
y'all pun dah nampak kan yang fisya dah berubah sikit-sikit?
demi arwah kakak fisya. ZURINA KALTHUM BINTI ABDUL MAJID
tapi siapa yang bg fisya kesedaran untuk berubah tu?
NAZRIN! fisya terhutang budi sangat dengan dia..
fisya banyak kali mintak bersama dengan dia balik..
tapi alasan dia, fisya dah berubah baik sikit, tak boleh compare dengan dia sebab dia macam fisya dulu.
logik ke?
dia berkeras sangat taknak..
dia cakap dia sayang kan fisya, tp kenape taknak jaga fisya?
seriously dia berkeras cakap camtu kat fisya, fisya rase cam takde guna fisya berubah.
bukankah diri sendiri nak hari ni lagi okay dari semalam?
dia dah bukakan mata fisya pasal keagamaan ni, then bila fisya dah ikhlas berubah, dia taknak fisya sebab dia rasa yang dia tak setaraf dengan fisya?
logik ke? tak kan??
kenape dia camtu?
dia ade awek lain ke?
tapi kenape sampai sekarang dia cakap dia still sayang kan fisya?
dia bg fisya harapan kan??
kenape dia camtu?
fisya memang sayangkan dia!
ya Allah, dia tak nampak ke tu semua?
dia nak perempuan yang sexy ke? nak perempuan yang khilaf ke untuk jd awek dia?
maaf nazrin, bby memang tak boleh jadi cam dulu, tapi bby nak jadi isteri awak!
bukan jadi setakat girlfriend je!
sedarkah awak??
tak kan?? bby sedih sangat!
1 topik tapi banyak yang fisya persoalkan kan??
boleh jawab?
nazrin, kalau awak taknak saya, buat saya benci awak je dah lah..
saya tak sanggup tampung sayang awak ni..
musnahkan lah sayang saya kat awak ni!!
tolong lah!!

0 dedaun pudina: