CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, 12 March 2012

soal jawab

1. anons: bajek lah kau nak ber-islamic sangat.post kat status bagai.
    me: memang aku bajek pon nak masuk syurga. kau bajek nak masuk belah mana?

2. anons: takyah nak tunjuk bagus sangat boleh tak. nyampah aku.
    me: aku tengah cuba nak baguskan diri sendiri sebab aku rasa macam aku ni sampah depan tuhan.

3. anons: berdakwah konon. puii!!
    me: bukan konon. aku memang sedang berdakwah.

4. anons:bukan best pon status kau tu. poyo ah!
    me: memang tak best pon sebab aku bukannye tulis status untuk jual. biar poyo skang. jangan poyo depan tuhan nanti.

5. anons: aku rasa cam nak block kau je sebab kau suka update status tah ape-ape ni.
    me: alhamdulillah.. kalau tu yang terbaik untuk iman kau..

0 dedaun pudina: