CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, 10 February 2012

siape kah aku dalam keluarge mu ini?


maybe ianya tak penting bagi anda,tapi penting bagi saya..
oh abah, abah treat sy cam bukan anak abah.
kalau dengan adik-beradik yang lain, biase je abah treat..
tp kalau dengan zarith, tak reti-reti cakap elok-elok..
cakap asyik nak marah je..
kenape cam tu abah?
kalau abah ade bende tak puas hati dengan zarith, cakap je..
zarith terima dan akan minta maaf kepade abah..
cara macam sekarang ni bukan cara untuk mengajar zarith..
abah treat zarith bukan anak abah, zarith pun tak tahu nak mintak maaf kat abah untuk abah.
faham kan maksud zarith?
so please abah. 
abah ade 6 anak.
tapi sekarang ade 5..
kakngah nak yg terbaik dalam keluarge kita..
tapi bukan cam ni yang kakngah nak..
ape perasaan dia kat atas tu abah?
fikir lah sikit..

1 dedaun pudina:

Anonymous

jaga la maruah abah tue..kesian beliau ada ank mcm anda..