CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, 19 February 2012

kursus homemaid coklat siri 1

18 febuari 2012
aku amik kursus pendek iaitu kursus homemaid coklat siri 1.
belajar cara-cara cairkan coklat and buat inti dalam coklat tu..
selama ni tau cairkan je..
taktau buat inti..
so belajar lah dengan lebih mendalam..
cikgu yang ajar tu baik sangat..
memang tak kedekut ilmu..
dia ajar bedasarkan pengalamannye..
oppss lupe nak cakap belajar kat mane.. kat kolej komuniti pasir gudang..
aku amik kursus tu dengan kawan adik aku azierah and suria..
kawan-kawan aku semuanya busy kerja and belajar..
so aku pergi dengan orang yang memang ade kat rumah je 24 jam..
ilmu baru.. cairkan coklat guna air panas je..
selalunya aku masak atas api..
ilmu baru.. terima kasih gikgu..
dengan diorang lah aku pergi..
yang pakai baju hitam ni name dia azierah and yang pakai baju merah tu name dia suria..
inilah ahli kumpulan aku..
ade 6 kumpulan..
tapi 1 kumpulan ade 4 or 5 orang je..
tapi kumpulan aku lah yang paling ramai..
6 orang..
diorang ni kepale gonjeng jugak..
best sangat..
tengah berusaha letakkan coklat dalam tray..
chaiyok chaiyok!!
hasil buatan kami..
wah.. dalam ade inti.. sedap woo!!
muka penat.. 
sangat-sangat penat!
buatan kami yang comel!
ah!! saya macam tak percaya kami dapat lakukannya!!
alhamdulillah!!

0 dedaun pudina: