CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, 29 February 2012

function cellphone ku?

okay dari apa yang y'all tau or follow apa yang aku re-blog, aku pakai phone Sony Ericsson Mini Pro.
at first, agak nyampah jugak lah dengan handphone ni..
sebab tak brape tau sangat functionnya..
tapi sekarang ni dah suka..
i mean suka sangat-sangat!
best jugak lah handphone ni sebab ianya android..
suka download game-game merepek and application tah apa-apa kat sane..
haha.. seriously memang best..
tak menyesal beli handphone ni..
tapi tu bukan issue yang cuba aku kaitkan..
aku nak petik pasal function aku pakai handphone tu..
functionnya: untuk online sebab malas nak on computer..
lagi? sebab amik pic lah of course..
dengar lagu..lagi?main game..
and dengar lagu kat Hitz.fm..
memang awesome..
takde orang message and call?
ada.. tapi jarang lah sebab takde boyfriend..
and aku langsung tak kisah.. 

0 dedaun pudina: