CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, 30 January 2012

he's hiding something from me..

yang pertama: dia tak pakai phone.
yang kedua: dia cam dah expert guna blackberry and guna sim card kawan.
yang ketiga: dia message dengan kawan. (kate dia lah..)
yang ke-empat: he never text-ed me even i am her girlfriend.
yang ke-lima: dia pandai cover ke-logikkan dia and merunding jari ke arah saya.
yang ke-enam: macam-macam saya rasa dia cover daripada saya.

what are you guys think? weird huh? kan kan? aku cuma boleh bersabar je.. capat or lambat, benda ni akan terkantoi jugak.. cuma tunggu masa je.. ape yg aku boleh buat, SETIA. tu je.. aku percayakan hukum karma... lambat laun nanti dia akan dapat hukuman tu.. tunggu jelah.. to haziq, kalau dah memang ade girlfriend or scandal, jujur je dengan i.. i tak kisah.. i lagi happy kalau you jujur..

0 dedaun pudina: