CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, 20 January 2012

hati ku..

assalammualaikum..
ape khabar?
okay?? alhamdulillah..
me? sihat je..
dah lame erk aku tak tulis blog..
malas gila nak story..
lagipun takde bende kot nak story..
actually nak cakap sikit yang aku nie ade jugak lah suka tengok seseorang kat facebook..
macam stalk facebook dia lah nak dipendekkan cerita..
dia nie tak lah handsome sangat..
tp muka dia tak panas hati lah tengok..
kira sejuk and akan wat aku tersenyum jelah tengok dia tu..
nama dia Haziq..
selama ni pon kira nya dia like status aku jelah..
kenal gitu jelah..
tah camne tah aku tak ingat boleh ter-cakap yg aku suka dia..
yes YOU Haziq..
kita tak pernah have a conversation before..
tp dalam diam, i minat u..
surprise isnt it?
but who knows..
aku dah jujur..

ni lah ayat yang dia cakap kat aku..ayat yang sangat berbunga..
and hati aku berbunga baca dia text ni..
comel gila..
but now..
hmm.. rasa biase je..
kenape?
dia diam..
so takkan lah aku nak terhegeh-hegeh kat dia..
sorry im not that kinda type.
t kalau ade informasi lagi,aku bagitau k?
assalammualaikum..

0 dedaun pudina: