CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, 10 December 2011

oh gosh..


yeah as y'all know that me and nazrin is already over..
but i cant forget all about him..
i swear to god..
since break,we're did not contact..
 we're break at  november 29,but at december 8,he texted me..
he said "salam. aku hope kita still ada hubungan.. as kawan..aku tak pernah benci kau pun..tak salah kan kite kawan.."
i cried after read it..
aku tak sangka dia still ingat kat aku..
dia taknak kami terus tak contact..
apa patut aku buat?
aku tak boleh bencikan dia..
sama sekali..
tak contact maybe aku dah tak kisah..
tapi bukan benci..
aku dah cuba bencikan dia..
tapi tak boleh..
aku selalu tiap kali bila solat, aku mintak tolong Allah lupakan dia dari fikiran aku..
belum tiba masanya lagi kot..
aku tak marahkan Allah..
aku faham..

semalam,aku buat kerja bodoh..
aku kelar tangan aku..
dulu aku pernah kelar untuk padam nama dia..
tapi semalam aku tulis nama dia balik..
aku tahu ianya berdosa..
tapi sejujurnya aku akan rasa lega lepas aku keluarkan darah aku dari badan....
kalau keluar sikit je, aku akan buat nya jadi banyak..
ianya akan buat aku happy..
aku upload masuk facebook..
then ini antaranya comment orang sekeliling aku..
aku cropkan 4 comment je..
yang lain aku rasa tak perlu..so inilah dia..

dan inilah dia message dari kawan nazrin tu sendiri..
terima kasih #$^%

dan yang ini daripada 2 pupu rapat ku..
namanya anyu..
terima kasih banyak-banyak anyu sebab concernkan aku..

0 dedaun pudina: