CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, 1 December 2011

oh gosh. dammit.


assalammualaikum..
hello anonymous..
i mean,my beautiful reader..
how are you?
me?
don't ask about it..
i am healthy..
physically..
but truly sad mentally..
i mean it..
i speak in malay okay? good..
aku kan dah break dengan Nazrin..
sampai sekarang aku still tunggu dia..
aku taknak kat orang lain..
aku terasa macam nak keluar je dari rumah nie..
bila aku dok kat rumah je, aku mesti teringat kat dia...
aku tak terima orang lain..
and taknak~
aku cuma sayangkan dia..
aku selalu berdoa untuk bersama dia balik..
ya Allah, berikan lah aku kesabaran yang kuat..
kalau dia bukan jodoh ku, hilangkan lah ingatan semuanya pasal dia dalam otakku..
aku memohon kepada mu ya Allah..


0 dedaun pudina: