CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, 4 November 2011

yeah aku pernah couple dengan faiz..
tu tak dapat dinafikan..
even couple berapa hari je,kira couple jugak kan..
aku dah tersayang kat dia.gosh..
belum dapat hilang lagi..
yelah kan,mula couple,so rasa suka,sayang semua dah bermula kan..
dia sekarang dah ada orang lain..
i mean dia dah couple dengan orang lain..
alhamdulillah..
kau memang hebat faiz..
i'm speechless..
dah ramai orang cakap yg dia memang playboy..
tapi dulu aku buat tak dengar je..
sekarang baru aku tau..
yeah kau memang playboy terhandal..
macam-macam perempuan kau boleh dapat..
i mean dengan senang..
tahniah faiz..
aku percaya hukum karma..
1 hari nanti kau akan kena balik apa yang kau dah buat..
aku bukannya tak bagi kau couple,tapi agak2 lah..
jangan mainkan perasaan perempuan..
so hope kau faham eh faiz..
aku takkan wujud lg dihadapan kau..
assalammualaikum.

0 dedaun pudina: