CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, 12 November 2011

tag..again..

  • sila jawab dengan jujur.
  • semua soalan tanya tentang anda sekarang. bukan dulu anda macam mana. not past tense,its present tense.
  • soalan ade 20. jawab semua soalan.
  • tag lah kepade orang yang rapat dengan anda.


1.sila upload gambar awak sekarang..gambar keadaan awak sekarang. SEKARANG.



ini lah saya sekarang. happy?

2. bagaimana keadaan anda sekarang? maksud saya, kesihatan anda.

saya sihat.. 80% pun kira sihat jugak kan? hehe.. saya tengah sakit tekak sekarang nie.. harap maklum..

3. bagaimana dengan keluarga anda? daripada ayah dan ibu sampai adik last?

alhamdulillah..mereka semua sihat belaka.. (wah skema nya saya jawab soalan kamu. haha)

4. apa status anda sekarang? couple,single, engage, or kahwin?

saya single sekarang dan menantikan ex boyfriend saya lagi.. saya sayang dia lagi..

5. anda lagi suka single atau ada teman di samping anda?

sometimes suka single, sometimes nak berteman jugak.. oh gosh! i miss the moment with him!

6. dengan siapakah anda rapat sekarang? tunjukkan gambar anda bersama dia jikalau ada. kalau tak ada,tunjukkan sahaja gambar dia..


memperkenalkan, ini lah kawan baik saya.. kami dah lama berkawan.. dah 3 tahun kami kawan.. nama dia faris..okay dah. terima kasih.

7. apa yang anda suka tentang kawan anda tu?

kepale dia gonjeng.. lagipun dia tak pandai marah.. so dia tak pernah marah saya.. hehe

8. lagu kegemaran anda dari dulu sampai sekarang apa?

bella luna- jason myraz.. sebenarnya banyak lagu..kalau saya tulis,sampai esok pun tak habis.. so saya cakap ape yang saya ingat.semua lagu kat blog saya nie pun saya suka!

9. cuba cerita sikit tentang perangai anda.. 

saya seorang yang gila-gila, pemarah, pemaki, saya gonjeng orangnye.. maksud saya,boleh layan kepale lah saya nie..

10. color yang paling anda suka?

saya suka color hijau, ungu, merah, hitam dan kelabu..

11. apa hobi anda?

hobi saya banyak... okay saya senaraikan.. hobi saya: makan, tidur, tengok drama and movie korea, online, shopping dan make up..hehe

12. jikalau anda perempuan, anda pakai barang make up apa?

saya guna jenama etude house, maybelline, silky girl, avon, dan ellianto..

13. ini untuk penjawab tag lelaki atau perempuan. anda suka kasut jenama apa?

saya suka mixit, fabiano ricco, everlast, converse,summit and vicci.. tu je yang boleh layan..yang lain tak suka..

14. okay anda mesti ade cellphone kan.. cellphone apa yang anda pakai? maksud saya, jenama apa? model apa?

saya pakai sony ericsson xperia mini pro.. boleh jelah pakai phone nie.. boleh online! haha

15. apa yang anda suka tentang muka anda? kenapa?

saya suka bahagian pipi saya.. sebab ramai orang geram dengan pipi saya.. pipi saya ade telur..haha.. ramai yang cakap comel..haha..saya suka gak bahagian mata saya.. mata saya bulat dan besar.. :)

16. anda rasa anda hot?

tidak..saya cuma gedik je.. haha

17. selain nama sendiri, apa nama yang orang panggil anda?

 sekarang nie sikit je panggilan saya.. cuma zarith, fisya, wei, woi, eh.. haha

18. hari terakhir anda nangis? kenapa?

semalam.. sedih sangat sebab nazrin still tak boleh terima saya.. god,saya sayang dia..saya taknak kehilangan dia..  :(

19. anda rasa tag ini best?

bolehlah... pun boley!! haha.. agak nyusahkan and saya kena skema..haha..

20. anda mahu tagkan kepada siapa?

okay,korang dah bace kan?? jawab tag nie! aku tag kan pade kau!


0 dedaun pudina: