CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, 12 November 2011

tag bergambar.

- jawab bersama gambar.
- jawab semua soalan.
-terangkan tentang gambar itu..


1. wallpaper pc/laptop yang anda gune sekarang? 

pic nie time majlis kawin abang nawfal..suka pic nie..semua cousin ade..i mean cousin rapat..

2. apakah DP kau kat facebook?

 yeah aku tau muka aku macam pundek.. so what? suka hati aku lah!

3. gambar paling hodoh dan tak cover cun kau?

time ni kat food junction CS.. faris yang amik pic nie.. aku memang tak suka cover cun.

4. gambar kau dengan couple kau. (kalau ada)

sorry.. aku single.. so takde lah pic dengan couple aku.. okay!

5. gambar kau dengan kawan baik kau.

aku ada 3 orang kawan baik.. aku tunjukkan semua..

 yang tengah-tengah tu aku..yang belah kiri tu ieda.. yang belah kanan pulak nama dia pieqa..
nie pulak nama dia faris..

6. search nama kau kat facebook tu di google. upload kalau ade pic kau.

actually ade banyak..aku main amik je.. tak pilih.. malas..hehe... time nie kat kassim dedap pukul 1 pagi.. arwah kakak aku yang amik pic nie..

7. search kat yahoo pulak. (kalau ada)
sedih tol ade 2 je pic aku..haha.. 1 lain,1 lagi tu aku..

8. sila upload gambar favorite kau.
 kat depan rumah.. adik aku amik pic nie..aku suka pic nie.. nampak kurus! haha

9. sila upload gambar time kau belajar.

aku still belajar lagi.. so aku bagi jelah ye pic time aku belajar kat poli and time skolah ye..harap maklum!

10. upload gambar kau tak tengok camera. betul-betul candid. bukan buat-buat.

masa nie kat tanjung muar.. best.. arwah kakak aku yang amik pic nie..no tipu-tipu okay!

0 dedaun pudina: