CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, 12 November 2011

god, i love him so much!



okay nie Nazrin..
my ex boyfriend..
kiteorang dah couple almost 2 tahun..
dia yang mintak break kat aku..
tapi aku tak marah dia..
aku tahu tu salah aku..
aku mintak maaf Nazrin..
aku tak boleh jadi perfect di mata kau..
aku terhegeh-hegeh kat dia sekarang nie..
honestly, dah lebih dari 10 kali kott aku mintak couple balik dekat dia..
yeah aku yang mintak couple balik..
aku tahu sound cam takde maruah..
tapi aku sayang dia!
dulu masa couple, aku dah janji macam-macam kat dia..
dia tak terima aku lagi..
sampai sekarang..
aku tak salahkan dia..
dia cakap bagi dia masa and ruang..
i see..
takpe lah..
aku dah boleh terima sekarang..
he was a good listener..
aku selalu cerita problem aku kat dia..
then bila dah takde dia dalam hidup aku lagi,aku rasa empty..
rasa kosong sangat-sangat..
god, please do let him know that i still loves him until now..
im begging you Allah..
amin..

0 dedaun pudina: