CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, 25 November 2011

fakta tentang aku part 4.



tiba-tiba fakta tentang aku part 4? 
mana 1,2 and 3? okay aku tolong kau..  
kalau nak baca yang part 1 punya, click sini....
kalau nak baca yang part 2 punya,click sini...
kalau nak baca yang part 3 punya,click sini..
kalau tak boleh jugak sebab y'all baca kat notes facebook aku,
y'all bukaklah blog aku yang comel tu..click sini..
terima kasih beautiful reader..


fakta 16: aku suker supper. 
it means makan malam-malam after dinner..
contohnya makan pada pukul 10 or 11 malam..
awful right?
yeah i know..
but what can i do..
terlalu bosan time tu.. 
nak tido tak boleh..
perut pun dah ber-jamming..
so better melayan perut kan..hehe..

fakta 17: aku suka makan maggi tom yam..
sedap!!hehe..
i know yang if kita makan selalu,ianya akan melembab kan otak, 
i didnt say that aku makan selalu..
aku makan kadang-kadang je..
tapi sediap kali makan, rasa macam dunia ini ana yang punya!!
haha..sedap ouh!! like it!

fakta 18: wajib ade tauhu panas di rumah..
ya..itu sudah sememangnya betul..
damily aku akan beli tauhu panas tiap-tiap 3 hari sekali..
sebab aku akan memakannya..
aku suka gila tauhu panas..
family aku akan beli dengan 2 pupu kami..
dia buat memang sedap sampai saya ketagih!!

fakta 19: suka berpuasa..
ya..aku memang suka berpuasa..
kalau aku berpuasa,aku akan dapat makan makanan apa yang aku nak..
parents ak,u takkan marah and halang sebab aku puasa..
kalau aku rasa esok macam bosan je kat rumah, aku akan berniat puasa untuk esok..
puasa ganti aku pun tinggal 1 hari lagi..
alhamdulillah..

fakta 20:suka mengemas..
im not finish yet..
suka kemas barang make up..
tiap-tiap kali nak keluar je,aku mestilah kena make up dulu..
main letak je barang make up aku dalam case dia tu..
and nanti time malam or nak tido ke, aku suka kemas balik..
wierd right? bukannya nak susun balik lepas make up tu..
menyusah kan kan?haha.. tapi aku memang camtu orangnya..

0 dedaun pudina: