CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, 28 November 2011

break off.


   yeah aku dah pun bagi keputusan kat nazrin.
okay y'all cuba kat tempat aku..
y'all bayangkan okay..
dulu nazrin baik,penyayang,care gila kat aku..
tiap-tiap hari kami contact..
kalau nazrin free je,mesti dia message aku or call..
malam-malam selalu buat super saver and call bergayut dengan dia..
kalau dia kena duty 24hours pun,dia tak kisah and terus bergayut dengan aku..

tapi sekarang,dah tak macam tu lagi..
dia tak call aku..
jarang sangat dia call aku..
message, hmm.. HARAM!
dia message aku..
tapi tak selalu..
sejujurnya bila message je,aku mula suka..
tapi message 2 or 3 je..
lepas tu dia terus tak reply..
buat aku tunggu message dia macam orang bodoh..
malam? memang HARAPAN nak call..
even aku couple dengan dia sekejap, tak pernah kami bergayut!!
tak pernah!

ape perasaan y'all kalau y'all kat tempat aku??
nak bagi alasan? apa?
maybe dia busy?
tak mungkin kan 24 jam sibuk sampai tak bertanya khabar..
tak logik kan?
lagipun dulu okay je..kenapa sekarang tak?
pelik bukan?
apa lagi?
dia ade girlfriend lain?
berkemungkinan..

takpe lah..
maybe betul cakap orang sekeliling aku..
maybe aku dan dia tak de jodoh..
aku cuma boleh tunggu je..
biarlah single lagi..
aku tak kisah..
aku akan banyak-banyak berdoa jela kalau macam tu..