CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, 18 October 2011

tag.

1.ceritakan kelebihan anda.
saya biasa sahaja orangnya.saya tak gemuk,tapi badan saya cuma berisi..cubby lah katekan.saya tak secantik perempuan lain yang anda idamkan..bukan nak cakap yang saya nie cantik,tetapi semua hamba Allah cantik..saya bersyukur dapat wajah seperti ni..


2.anda anak yang ke?
saya anak yang ke-3 daripada 6 orang adik bradik..sekarang nie dah jadi anak je-2 setelah kakakku telah pergi berjumpa Allah..hope akak aku happy di sana..amin..


3.kenapa anda cantik?
cantik ke?alhamdulillah..ada rupa je..tak berapa cantik..sedap mata memangdang lah boleh dikitakan begitu..


4.anda sombong?
tidak sama sekali..saya hanya akan sombong dengan orang yang saya tak kenal..itu je..bukannya dengan semua orng..so anons,takyah lah bazirkan masa y'all dengan cuba cari jalan untuk kenal dengan aku k..aku malas nak layan.


5.mengapa perlu sombong?
sebab maruah kita..tak mati kan tak berkawan dengan aku?betul,memang betul mengeratkan silaturrahim..tp takyah la nak dengan aku..aku tak suka.


6.mengapa bertudung?
memang wajib kan pakai tudung??so buat apa taknak ikut apa yang Allah suruh?Allah bukannya suruh terjun bangunan pun.Allah suruh buat kerja senang je kan.so pikir-pikir sendiri la k..


7.adakah anda rasa selesa memakai tudung?
aku slow-slow pakai tudung..memang lah tak selesa sebab baju aku banyak gila yang lengan pendek..tp sekarang aku dah rajin beli baju lengan panjang..alhamdulillah..aku akan selesakan memakai tudung..


8.ada orang kutuk anda memakai tudung?
ade..ape plak yang takde nye..tp aku wat dang je..diorang cakap gitu,diorang yang dapat dosa..n aku senang-senang je dapat pahala free..aku berterima kasih kepada mereka..


9.apa yang anda dapat pakai tudung?
sekarang nie belum dapat apa-apa..tapi nanti bila dah mati barulah dapat kelebihannya..sebab tu aku tak kisah sangat hal-hal sekarang..


10.anda happy pakai tudung?
kadang-kadang happy..dah terbiasa dah pun memakai tudung..sebab tu aku tak kisah sangat..

0 dedaun pudina: