CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, 2 September 2011

tanda-tanda putus nya hubungan

berhati-hatilah jika pasangan y'all dah buat beberapa hal macam apa yang aku cakap nie ni,kite kene jaga jarak kita..

“I Call U balik eh Nanti..”
Intonasi suara dia tu y'all kena perhatikan.Boleh jadi dia memang sibuk and dia nak focus dengan ape yang dia buat tapi bila dia cakap macam yang kat atas tu dengan nada resah or kesal seolah-olah dia nak cakap “Tinggalkan aku sendiri!”.oleh tu,berwaspada k..lagipun nanti tu bila?lagi sejam?1 hari?1 minggu?y'all fikir k..

“Hubungan Mereka Lebih Baik Daripada Kita.”
Time awek/pakwe y'all bandingkan hubungan y'all dengan orang lain,and anggap hubungan y'all dengan dia tu tak berapa masyuk,nampak gila yang dia dah jumpa ape yang tak selesai or kekurangan and tu sebenarnya petanda buruk.yang paling buruk skali,dia bandingkan u dengan kekasih lama dia..dia merendah-rendahkan u..tak selesa?nampak sangat dah tu.y'all banding-bandingkan lah pulak diri orang lain dengan dia..ungkit semua..

“Kamu @#%&$!”
Mengeluarkan kata-kata kotor pada y'all adalah bukti yang nyata bahwa dia tidak menghormati y'all and hubungan y'all yang telah dibina.Time ini, secara tidak langsung dia telah melukai perasaan y'all.
Bila dia dah cakap camnie, so y'all fikir lah,adekah y'all akan nak teruskan hubungan dengan orang yang tak hargai y'al??

Tak Ada Kata-Kata
Jika dia and y'all dah lama tak berkomunikasi dalam jangka waktu yang lama. Ditambah lagi dia tidak bagi  khabar and y'all  sendiri tidak berusaha untuk mencari penyelesaian bagaimana khabarnya, atau apa yang sedang dia lakukan, maka ini adalah salah satu signal bahwa ada sesuatu yang akan berakhir. Seandainya y'all masih ingin terus kan hubungan ini, lanjutkan kembali komunikasi dengannya. Atau mungkin y'all terasa lebih nyaman dengan situasi ini? Keputusan di tangan Anda!so y'all sendiri fikir eh..

0 dedaun pudina: