CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, 24 September 2011

fakta tentang aku...part #1



fakta 1:aku suka buat muka buruk.
taktau kenapa aku suka buat muka buruk bila amik gambar..
kadang-kadang aku nganjing,kadang-kadang aku saje je wat macam tu..haha
aku suka men-doble-kan keburukan kat muka aku..
haha..biar lah takde orang sukakan aku..aku suka..
muka dah buruk,aku lagi suka burukkan nya lagi..wkaka..

fakta 2:aku tak suka cover cun.
tak kira lah ada lelaki or takde,memang aku tak suka cover cun..
aku fikir,buat apa nak cover cun?perlu kah??
aku rasa tak perlu kott..
ada lelaki or takde,fikir balik,diorang akan suke ke kat kita kalau kita cover cun?
tak kan??
so girls,stop lah nak cover cun okay..
kau buat kaum lelaki meluat ada lah..haha

fakta 3:aku makan dengan gelojoh macam tak pernah makan sebelum nie.haha
aku suka malukan diri aku sendiri..haha
sebenarnya tak pun..if ada pun,aku lapar time tu..
so harap maklum ye..haha

fakta 4:aku suka jerit even aku tak geram time tu.
ya.ini memang tol.
jerit tu hobi aku..
aku akan jerit apabila aku geram..
so if y'all dengar jeritan aku,means aku geram lah time tu..
aku akan terasa puas bila jerit..
rasa cam apa yang terpendam dalam diri aku nie terluah dengan cara menjerit..

fakta 5:aku suka kumpul beg..
ya..tu  memang aku suka..
hobi aku kumpul beg..
dah berlambak dah beg aku..
dulu aku suka kumpul beg nak g class,skarang nie aku suka kumpul beg jalan-jalan plak..
aku sayang semua beg-beg aku..
aku hanya beli beg yang lawa-lawa bagi aku je..
so if y'all pening nak belikan hadiah birthday aku,belikan beg je okay..haha...

0 dedaun pudina: