CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, 24 September 2011

apa-apa jelah..


ada orang suka kan aku..
and start sayangkan aku..
tapi macam mana erk...
aku pun tak tau macam mana..
aku serahkan semua pada takdir jelah..
aku biarkan benda nie flow smoothly..
biarkan dia dengan sendirinya..
faham tak?
tak faham?
aku taknak paksa perasaan aku..
if ada jodoh,couple lah aku dengan dia..
if tak jodoh,aku akan berkawan je dengan dia..
okay biar aku terus terang jelah..
orang yang sukakan aku tu kawan baik aku sendiri..
aku takkan sebut nama dia..
aku start baik dengan dia sejak form 4..
dialah kawan baik aku..
aku pun tak tahu macam mana dia start sayangkan aku...
*****,kita bersabar eh..
kalau ada jodoh,couple lah kita..
okay??
chill je okay..
bukan aku reject kau..
aku just nak biarkan kita nie sampai mana..
okay..hope kau faham..

0 dedaun pudina: