CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, 18 September 2011

aku beruntung..


1.aku beruntung dapat hidup lagi hari nie..
hidup insyaAllah,mati pasti..
bukan aku je..y'all pun patut bersyukur..

2.aku beruntung jadi anak kepada Abdul majid..
sebab apa yang aku nak,dapat..
aku nak handphone dulu,bapak belikan..
adik-adik aku nak apa pun dia belikan..
walaupun gaji dia sikit..
tapi bapak aku percaya yang duit tu semua ialah rezeki anak-anak..
walaupun kadang-kadang dia kedekut,tapi aku faham..

3.aku beruntung jadi anak Zainab..
dialah kawan baik aku..
kalau barang aku rosak or hilang,mesti dia gantikan yang baru..
kalau aku ada masalah,dia lah yang aku cari..
aku sayang mak aku..muahhx!

3.aku beruntung dulu aku jadi pelatih khidmat negara..
even dulu aku tak suka n taknak pergi,tapi lama-lama kat sana,terus suka..
bukan semua orang dapat pergi sana..
orang yang terpilih je.
i repeat, ORANG TERPILIH.
sebab tu aku suka..
dapat jumpa kawan-kawan baru,dapat buat benda yang tak pernah aku buat,dapat jumpe hantu..haha

4.aku beruntung sebab dulu aku dapat belajar dekat politeknik..
dapat kenal dengan dak-dak kelas DHK1A..
my old classmate..

5.lepas aku accident,aku masih hidup..
Allah lebih sayangkan kakak aku..
and bagi aku hidup untuk berubah..

6.aku sihat sepenuhnya..
boleh berjalan,muka takde parut apa-apa..

7.aku beruntung sebab mempunyai kawan-kawan and orang sekeliling aku yang sangat baik..



0 dedaun pudina: