CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, 23 August 2011

gemok?do i care?


aku gemok?
kalau pakai tudung nampak lagi gemok?
so what??
do i care??
tak de orang nak kat aku?
memang pun..masin kan mulut kau??
haha..nazrin dah takde,iqbal dah tinggalkan aku..
so siapa lagi yang aku ada?
cuma family n kawan-kawan..
itu yang aku bersyukur sangat..
terima kasih Allah..
Alhamdulillah..
so what kalau aku gemok?
kau ke yang bagi aku makan selama nie sampai aku gemok?
tak kan?
so diam lah okay..
aku nak gemok ke,kurus ke,bentuk segi tiga ke..
siape kisah??
aku sendiri pun tak kisah..
anggap jelah aku gemok nie sebab gembira okay..
faktanya memang aku gembira pun sekarang..
lagipun aku mengamalkan prinsip hidup untuk makan..
bukan makan untuk hidup..
haha..siapa yang kurus-kurus nie wat aku geli jela..
nak cover perot konon..haha
blah la..
aku bersyukur sebab Allah bagi aku rezeki yang banyak kepada aku..
so terima kasih Allah...

0 dedaun pudina: