CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, 21 August 2011

sekejap je kan?


pejam celik,pejam celik,dahnak sebulan kita puasa..
lagi seminggu nak raya..
tak sabarnya!!
budak-budak kecik mesti beli bunga api and mercun banyak-banyak kan..
boleh main,tapi agak-agak lah..
tak baca surat khabar ke yang hari tu ada budak nyaris-nyaris putus 3 jari sebab dia main mercun..
takot seyh..oleh sebab takut,aku pun beli bunga api je..
nak sangat main bunga api..
hehe..macam budak budak kecik kan?
tapi aku peduli ape..
bukannya korang belikan bunga api aku pun..haha
so selamat hari raya y'all...
maaf zahir batin..
jemput datang raya uma aku ye..

0 dedaun pudina: