CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, 17 August 2011

peduli ape..


aku peduli ape korang nak kutuk aku kalau aku pakai tudung nie..
cakap lah ape yang korang nak cakap..
ape?perangai cam kimak ade hati nak pakai tudung?
eh kalau perangai aku macam kimak pun,dosa aku tu pergi kat kau ke?
dosa aku tu aku tanggung sendiri lah!
tu urusan antara aku nan Allah!
so korang sape nak bising-bising huh?
korang mak aku ke?
tak kan?so keep your mouth shut okay!
aku pakai tudung sebab nak tutup aurat..
ape?pakai tudung tapi pakai baju sendat-sendat?
so what?aku slow-slow pakai okay.
baju-baju aku pun banyak lengan pendek punya.
islam pun tak buat aku untuk berubah..
tapi islam adalah punca kenapa aku berubah..
so thats it..i have no word left to say...
so goodbye y'all
assalammualaikum

0 dedaun pudina: