CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, 21 August 2011

kawan-kawan yang aku sayang..

video

okay biar aku kenalkan siapa mereka nie..
yang pakai baju hitam nie nama dia utek..dia jiran berlakang rumah aku.
betul-betul blakang rumah aku..
yang tengah-tengah tu pulak ex-boyfriend aku masa aku form 2..
nama dia faiz..muka dia cam cina kan?
mak dia cina,bapak dia melayu..
so muka kacukan lah nie..
yang pegang gitar coklat nie pulak nama dia fikri..
membe terbaik aku sejak form 4..
kire kawan baik lah..
aku kan tak suka sangat kawan dengan pompuan..
so dia lah kawan baik aku..
best kan diorang nyanyi..suara fikri nie memang sedap..
masa aku sakit dulu,dia ade buat lagu untuk aku..
sweet gila dia tu..dia memang suka nyanyi..
so okay lah..tu je kott nak cakap..
apa-apa hal pun,terbaek wok!!

0 dedaun pudina: