CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, 9 August 2011

boleh jealous,tapi jangan melampau sangat..

nie of caurse lah dedicate kat nazrin..
semalam dia nak marah gila kat aku sampai dia maki aku..
aku cool je sebab dulu cikgu sariman nie cakap kalau orang tengah berapi,jangan kita pulak berapi..
nanti susah pulak jadinya..
semalam aku keluar dengan cikgu sariman nie..
dia hantar aku ke rumah sewa kawan aku,kak noly tu..
aku memang sengaja taknak bagitahu nazrin sebab takut dia naik angin..
tapi tak sampai hati,aku pun bagitahu lah nan nazrin tu..
then dia nak marah-marah aku..
aku tak kisah kalau dia nak marah aku.tapi tak payah la nak melampau sangat..
aku nie pun ada perasaan..
aku hidup bukannya nak kena marah dengan kau..
selalunya kalau gaduh,mesti aku mintak break..
tapi semalam aku sabar..aku tak mintak putus pun..
aku tahu puncanya sebab aku..
tapi tak ada sesiapa pun salah..
bukan salah aku..
bukan salah kau..
and bukan salah cikgu sariman..
dulu aku memang pernah berskandal dengan cikgu sariman nie..
tapi itu dulu..sekarang nie tak lagi..
bila fikir-fikir balik,buat apa seyh nak skandal nan laki orang..
cikgu sariman nie pun ada bini dah..
i mean dia dah kawin..
bini dia pun baik dengan aku..
takkan la aku nak hancurkan rumah tangga orang..
beza umur aku nan cikgu sariman nie pun beza 20 tahun..aku 19,dia 31 tahun..
haish nazrin,jangan jadi bodoh lah okay..
mak bapak aku pun tak marah aku berkawan dengan cikgu sariman tu,kau nak marah?
kau sikit pun tak ada hak okay..
kau bukan tunang or laki aku..
kau cuma boyfriend aku..
i mean special boyfriend..
bukan cam boyfriend aku yang lain..
ape?aku ramai boyfriend?
memang ramani kawan lelaki..
so what?
kau ada otak,kau fiikir sendirilah okay..

0 dedaun pudina: