CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, 11 August 2011

bahagia..


okay assalammualaikum semua..
apa khabar?
puasa tak hari nie?
puasa?baguslah tu..
moga-moga y'all dapat ganjaran yang setimpal dengan nye okay drpd Allah..
jangan tahan lapar je..
tapi buat maksiat sana sini..
gendut kat shopping complex..
pegang-pegang tangan..
dapat pahala kering je..
wat ape..hmm..hampeh y'all..
y'all fikir lah sendiri..
ada otak kan?
hmm..kalau aku cakap slow talk nan y'all pun mesti tak jalan punya..
y'all just dengar je..
so bazirkan masa aku and y'all kan??
cheers..y'all mesti bosan kan dengar ceramah aku je kan??haha
aku pon dah malas nak cakap pasal tu lagi..
dah nak 2 minggu kita puasa kan?
pejam celik je dah 2 minggu..
suka gila wei..
so lagi 2 minggu nak raya..
aku dah besar..so aku tak expect duit raya nie..
aku cuma nak jumpa sedara-mara aku and membe aku je..
tulah yang paling penting..
sebab masa aku koma and sakit,diorang lah yang melawat aku tanpa jemu..
tengok pengebumian arwah kakak aku...
so aku nak berterima kasih banyak-banyak pada mereka..
and nak mintak maaf pada mereka sebab halau diorang..
even aku dah sedar,aku belum normal sebetul-betulnya..
25 jun barulah aku normal..
lama kan??nak wat macam mana..dugaan yang Allah berikan pada aku..
kalau sedara aku or membe aku yang baca blog aku nie,dulu if aku pernah halau korang yang nek melawat aku nie,aku betul-betul mintak maaf..
aku tak berniat pun nak wat macam tu pada y'all..
maafkan aku ye?
and terima kasih ye sebab nak melawat aku..
aku hargainya sangat-sangat..


p/s: y'all baca kat notes facebook? ape barang seyh..tak gempak uh..baca kat blog lah..click sini..

0 dedaun pudina: