CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, 28 July 2011

zarith aufisya newborn


hello yaww..
tadi sebelum maghrib aku dengar nasihat daripada auntie chom aku..
macam-macam yang dia nasihatkan aku..
sejujurnya dulu mak-mak sedara aku memang tak sukakan perangai aku,dress up aku,and tingkah laku aku..
tapi auntie chom aku bersyukur sangat aku dah berubah sekarang..
bende yang dia kata:

1. Allah dah bagi aku peluang lagi untuk hidup, jangan sia-siakan..
2. berfikir secara positive je..
3. perangai aku dah mati bersama-sama arwah kakak aku..
4.berubah menjadi orang yang lebih baik..
5. fikir tentang hal akhirat..sebenarnya hal akhirat lagi penting dari hal duniawi..
so aku just nak korang amik and simpan dalam hati kata-kata auntie chom aku nie..
apa yang auntie aku katakan ni memang betul..
aku bagi 10 markah..
macam kata-kata buku..
lagipun auntie aku nie memang pun cikgu..
so dia faham perasaan aku...
korang yang lemah semangat tu harap-harap dekatkan lah diri kepada Allah..
bukan lemah semangat macam takut dengan hantu tu okay!!
yang lain..
so harap korang take all my auntie's said..

0 dedaun pudina: