CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, 25 July 2011

saya (part 3)..


hye hye!! umm..actually dah lama tak update blog pasal saya nie..ade yang 1 and 2 punya..
korang cari sendiri la ye..haha
taklah..aku tolong korang..ngee
part 1 click sini
part 2 click sini

sebenarnya aku sudah berubah sekarang..
aku tak sejahat dulu...aku sekarang nie rajin sikit nak sembahyang..
kalau macam dulu aku nie memang haram lah nak sembahyang..
tetapi skarang nie bukannya nak cakap besar..aku jujur..
maybe sebab aku dah accident,so aku rajin sikit lah nak sembahyang..

aku still kuat tido macam dulu..ngee..ikut-ikut jejak langkah kakak aku..
macam selalunya malam pukul 12 aku bergayut dengan nazrin..pukul 2 or 3 barulah aku tido..
aku slalunye bangun pukul 1..adik-adik aku baru balik sekolah barulah aku bangun..haha

sekarang nie aku berambut pendek ye tuan-tuan..
tapi bukan macam lelaki..
aku pun dah tak ingat bila aku potong rambut..
aku nak sangat rambut panjang..tapi tak kesampaian..

sekarang nie sama sikit macam dulu..
tak suka pakai apa-apa krim dan pencuci muka..
taktau kenapa..
macam takde effect pon kalau pakai..tapi nasib baik alhamdulillah muka aku tak ada ape-ape cacat cela..
jerawat pun takde..umm..dah accident pon,nasib baik tak merosakkan kulit muke nie..hahaha

sekarang nie aku dah tak selasak dulu..
aku dah tak suka pukul-pukul orang..
kalau dulu aku suka pukul korang,aku mintak maaf la eyh..

0 dedaun pudina: