CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, 19 July 2011

rindu arwah Zurina..

Saya,Zarith Aufisya,adik kepada Zurina Kalthum teramat rindu akan kakak saya ini..dia pergi meninggalkan dunia selama-lamanya(meninggal dunia) pada 15.3.2011..adik mana tidak sedih kan?? lagi-lagi kakak saya amat rapat dengan saya seperti kawan baik saya sendiri..dia pandai,cantik,semua rahsia saya dia tahu..dia pandai jaga hari orang,dia nie jenis layan kepala,ape-ape yang terbaik semuanya ada pada dia..kalau y'll kawan kakak saya and kamu rindukan kakak saya,tolong redha je lah dengan pemergian dia ye..kakngah,sebelum kau pergi,aku telah selitkan RINDU dalam cardigan kau..agar suatu ketika  aku akan rindukan kau,rindu aku akan pergi bersama-sama kau kakngah..aku redha pemergian kau kakngah..kerana semua akan mati juga suatu hari nanti..nak or taknak,aku terpaksa lepaskan kau juga..semoga kau berbahagia di sana ya..rindu nie bagaikan piano kan..berdenting indah,manyayat hati dan bersimfoni..sebegitu besarkah dosa saya sampai saya harus menanggung beban rindu sebesar ini terhadap awak wahai kakak ku..kalau rindukan kau tu ibadahku,menyayangi kau tu ayat-ayat dalam doaku,aku akan buat zurina..jika mati sahaja yang mampu saya bertahan,kenapa ditinggal pergi  saya merempuh??sedih teramat sedih..mungkin betul kata pakar kaunseling aku cakap,ibu tahu kesedihan  yang kita alami..you're gone,and i'm so alone right now kakngah..aku hidup ini insyaallah akan lama,mati itu sudah pasti..saya tidak setabah mak and abah saya..kalau saya ada masalah,saya selalu cerita dekat kakak saya,hendak pergi mana-mana,saya ajak kakak saya..terlalu banyak kenangan saya dan kakak saya..mak and abah hanya jaga kakak saya,tetapi tidak tahu sebanyak mana perkara tentang kakak saya..saya yang lebih tahu..sebab itulah saya sedih yang teramat sangat..ya Allah,tempatkan lah kakak ku ke syurga..AMIN..