CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, 19 July 2011

kehidupan saya..

hello everyone!! animaseyo?? ngee..hope my beautiful reader semua sihat-sihat2 belaka ya..saya? saya sihat aje.. y'all tak perlu risau ye..hehe..saya sedang berholiday sekarang ini di  rumah kerana mintak penangguhan belajar kat poli tu.. sebab ape yang saya belajar tu tak boleh ingat..sedih sangat-sangat..tapi saya taknak lah bercerita cerita yang sedih disini..kita happy-happy okay..ngee..kepada sesiapa yang melawat saya,datang ke rumah,hospital untuk menjenguk saya,terima kasih banyak-banyak okay..saya hargai sangat-sangat..hari ini saya sakit,anda melawat..esok,kalau anda sakit pula,giliran saya pula untuk malawat anda..tapi saya doakan kepada orang yang menjenguk saya supaya sihat-sihat belaka..kepada orang-orang yang kenal saya melalui kakak saya,saya mintak maaf kerana anda kehilangan seorang rakan yang bernama zurina kalthum..tetapi anda jangan risau..perangai saya sama seperti kakak saya..jadi anda boleh menganggap saya seperti kakak saya okay?? kepada pakwe kakak saya iaitu amy rock,kakak saya di alam sana gembira jikalau anda gembira..jadi,happy-happykan lah diri abang ye??kepada pembaca,saya tidak sedih lagi malah saya bersyukur kapada Allah kerana Allah tidak tarik nyawa saya lagi..tiap-tiap hari berdoa kepada Allah bahwa panjangkan umur saya..saya gembira kerana Allah tumpukan tumpuannya kepada saya,beri saya banyak dugaan dan ingin melihat kesabaran saya..syukur alhamdulillah..saya mempunyai pendengar setia iaitu Nazrin,pakar kaunseling PJB,emak saya dan juga kawan baik saya iaitu pieqa..saya selalu ceritakan masalah dan keluhan saya kepada mereka..ape-ape pun,terima kasih banyak-banyak okay.. saya sayang kamu semua!! jikalau anda mahu tau,saya juga pendengar yang baik..jadi,kongsi lah masalah anda kepada saya ye kerana kita kan saudara sesama islam..ok lah,nanti saya re-blog lagi okay..bye..assalammualaikum..

p/s:baca di facebook?bacalah di blog saya..click sini..

0 dedaun pudina: