CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, 19 July 2011

in a relationship??

assalammualaikum to all my beautiful readers,its me again, Zarith Aufisya Binti Abdul Majid..aku dah couple balik dengan Nazrin Yusoff..even banyak kali break..itu pon aku yang mintak,Nazrin tetap taknak lepaskan aku..aku rasa aku ada jodoh kott nan dia..even dia tak boleh faham aku,aku pon tak boleh faham pekerjaan dia,but man,he's a good listener..not good,GREAT!! dia tak pernah jemu dengar rungutan and masalah aku..even aku dah cakap berpuluh-puluh kali kat dia..kepade blogwalking or stalker yang taktau aku cpl or tak,aku couple dengan Mohd.Nazrin Bin Yusoff sejak 3 november 2009..okay??so kepade  sesiapa pun yang nak usha aku,jangan la buang masa k..daripada dapat makian aku and Nazrin,buang masa tu sudah semestinya kan..but dude,dontcha waste your time okay..aku cuma cintakan dia..aku sayang sangat sebab dah nak 2 tahun kiteorang couple..lagi 3++ bulan lagi genap 2 tahun..dia pun tau perangai aku macam mana,makanan kegemaran aku,dia nie tak kedekut duit dengan aku..tapi bukannya aku nak kikis duit dia,aku suka kalau lelaki macam tu..family aku tau dia tu pakwe aku,family dia pun tau aku nie girlfriend dia..family aku pun bukan nya tau, semua cousin and nenek aku tahu sebab masa aku koma,dia sanggup balik jb daripada kuching,then amik bus daripada jb ke kuantan semata2 nak tengok keadaan aku..aku bersyukur sebab dapat pakwe yang penyayang macam dia..dia nie tak ada masa lah nak control handsome dia tu sebab dia memang handsome,tinggi,and banyak muscle..yelah,orang kerja polis,mestilah kena kuat kan..umm..dia sangat2 baik belikan jam,rantai,t-shirt kat aku..masa birthday aku,dia belikan perfume CK..aku suka sangat!! aku ingat lagi,kalau time aku merajuk or marah,aku akan  cair bila dia panggil nama sebenar aku or sayang..aku nan dia biasakan diri B-BBY..macam geli kan??tapi peduli ape..ok lupa  nak cakap yang kerja Nazrin nie polis bahagian Narkotik kat Kuching,Sarawak..even jauh,dia setia dengan aku..taktau lah if ade ke,tapi mintak2 takde..aku nak sangat kawin nan dia..Nazrin,you"re the last person i loved.the end..



p/s:baca kat facebook?baca lah kat blog..click sini.

0 dedaun pudina: