CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, 14 February 2011

I'm totally fine.


In a relationship with *****? what the? hurmm.. Takpe ba.. Itu hak kau.. Siape lah aku.. Kita pun dah lama putus kan.. 2 tahun kot.. Sorry la post kali ni ade babitkan kau.. Entah lah.. Terasa semangat pulak nak menulis... Dalam hati nie rasa sakit sangat tengok dia dah ade orang lain. (ala biarlah dia nak dengan siape2 pun.. yang kau sibuk apsal?) walaupun dulu time aku dengan dia, aku slalu buat dia satit hati, marah, dia still maafkan aku n still layan aku... Tapi tiba2 tengok dia dengan perempuan tu, aku yang rase sakit hati plus plus!  rasanya tuhan nak balas balik ape yang pernah aku buat kat dia kot.. who knows? (tu lah, masa dengan dia, kau yang slalu wat salah, tipu dia, skang kau nak jealous kenape?) wo... sape jealous? mana ada! cuma sakit hati okay! (jealous la tu ngok.) ok2. jealous la. Happy? AKU TAK BOLEH TENGOK DIA DENGAN ORANG LAIN. Hurm.. Lupekan jela.. Kalau fikir2 lek, biar jela dia nak dengan siape2 pun.. aku nan nazrin dulu pun dia tak bising, ape tah kan lagi dia kan.. hurmm.. K lah, to luqman, congratz!!  :)

0 dedaun pudina: