CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, 30 December 2010

Thank You.



Aku taknak cakap banyak kat post aku kali nie.. Kali nie just nak cakap kat insan yang bernama DHYUDDIN. (betul ka eja nama dia?? whatever la.. Name langsung tak market n tak perlu aku tahu.) Insan nie kan punya la baik jual number aku kat insan yang bernama khairul(membe dia)..

Aku tak kisah sangat tu.. Sebab selalu kena kacau.. Yang wat aku menyirap gila, Si dyhuddin nie taknak ngaku dia dah jual number aku padahal masa si khairul cakap nak kenal nan aku, aku tanya mana dapat number aku, khairul cakap si dhyuddin ni yang bagi.. Lagipun kalau orang dah buat salah, takkan la nak mengaku kan? Then ley petik nama tuhan la ape lah.. Haha.. Macam GAMPANG jugak jantan ni kekadang.. Aku ni tak suka nak marah2.. Tapi kalau orang da main palat nan aku, takkan la aku nak diam pulak kan.. Pikir la sikit.. Sape yang tak marah kalau membe sendiri jual number kat orang.. Y'all pun mesti marah kan.. sape yang suka angkat tangan? maybe y'all nie tak market or kureng kasih sayang. sebab tu y'all lagi suka orang cmtu. LOL. ok back to the topic. Kepade insan yang berkenaan, Harap hentikanlah kerja yang tek bermoral ni.. Takda untung pun.. Kalau nak tolong membe pun, agak2 la.. Jual la number orang lain. JANGAN JUAL NUMBER AKU SIAL! amik kau setepek!

Tadi boleh ke cakap yang dia lagi matured dari aku? LOL... Der, Lawak ape lu bikin pepagi bute nie?? Lawak yang tak lawak. Cheeetttt kentut aku la kau tu matured! Lagi la macam HARAMJADAH! orang matured nie takkan jadi tokan la jual2 number orang.. Tah2 kau cpl nan gf kau tu pun sbb membe2 kau passing2 number gf kau kat kau..hahaha.. Baguslah... Haha. eissssshhh!! geramnya aku,.. terasa nak sagat muka kau kat tar jalan then campak kau terus kat sungai amazon bagi piranha makan.. tu pun kalau piranha tu nak makan la.. aku rasa piranha takde selera n jijik nan kau..haha.. Ape2 yang kau post kat wall aku, Tak kuasa aku nak simpan coz berunsur kan MUNAFIK n TALAM DUA MUKA. bajek suci, PADAHAL MACAM GAMPANG! mati la derrr... aku tak kacau kau, lau kacau aku.. Kan dah kene..hahaha.. LU IDOP SUKA NYUSAHKAN ORANG KENAPE... Wooo... troublemaker...Nak jadi terlalu matured? FAILED!blah lah lu~
inilah insan yang bernama dhyuddin tu. lu memang sial beb.. dia tutup mulut dia sebab nafasnya berbau..eeeuu...JIJIKS!Fuck you!

0 dedaun pudina: