CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, 8 October 2010

Kalau Da Membe,Sampai Bile2 Pon Membe Kan?

Kalau dulu kat blog aku pernah kecoh cikit kan pasal couple yang tah hape2 ni kan..pasal ketidak-puas hati-an aku kat si nuar nie(ape aku belit nie???)if tak pernah bace,click sini ..

Agak pnjang jugak la aku bebel..tapi nak wat camne kan..time tu tengah marah gila vavi..hehe..tapi since semalam kot aku ok dengan dia..tu pon sebab time tu aku start chat dengan Kemal..Ade jugak tanye sal si Nuar nie..Kemal nie tau yang aku gado nan Nuar..then dia pakse aku add si Nuar nie balik..konon nye nak wat aku nie bek2 la lek nan Nuar..Aku taknak..tapi Kemal nie la yang Pakse!!grr...nyirap je..hihi..last2 add jela Nuar buncit nie..Alahai..Just 1 click..bukannye kene bayar pon kan..at last si buncit tu approve aku..haha..ingatkan mrajok agy cam dak kecik..then start situ la tros ok nan dia..THANKS TO KEMAL!alahai..kalau dah lame membe,nak gado tu tak kemane pergi nye kan..lagi2 pasal awek dia..adoyai...tu pon bukannye tau dia kekal or tak dengan gf dia kan...pade aku,gado dulu tu pon cam bodo2 je..dah 3 tahun kenal si nuar nie..adoyai..dah paham sangat nan perangai dak boncit tu cmne..haha..BFF kan Nuar??!! wink! ;p

sori la der gua curi pic u 1 nie..pic nie gua tengok lu cam muke suci cikit.haha

0 dedaun pudina: