CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, 16 October 2010

JANGAN JUAL NOMBOR SAYA!

F*** la kat sape2 yang suka suki jual number aku kat orang or mmbe dia..cm S***!!dah takde keje lain lagi ke nak buat!!buat2 taubat la wei.. kan korang tau tak baik jual2 or passing2 number orang nie..tapi nape buat...please la wei..cube kalau korang kat tempat aku..korang geram tak??mesti geram kan??nape takley tengok orang lain senang??sorry la beb kalau ade yang terase..tapi aku memang tengah marah!!

listen here,aku tau korang nie berhati BAIK sesangat nak tolong mmbe korang..tapi please jangan jadikan aku mangsenyer..sebaliknyer nanti mmbe korang tu kang susa..sebab kene sumpah seranah,maki-makian n segale bende2 buruk..n plus,rasenyer bf aku mesti mintak number mmbe kau tu n tros ajak gado ke ape ke..so jangan la susa2kan diri mmbe kau tu untuk kenal2 nan aku k..sebab aku CIKIT PON TAK BERMINAT NAK MENAMBAH2KAN MEMBE AKU YANG SEDIA ADE NIE ok! n aku bagitau dengan jelas yang AKU SUDAH ADE BF ok!

so aku rase aku dah cakap dengan terang n jelas! kalau y'all ade otak,pandai2 la pikir sendiri k..y'all da besa kan..so jangan la susa2kan diri,DONT BE TOO GENEROUS,n jangan jadi tukang jual number orang.

with love,
zarith :)

0 dedaun pudina: