CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, 26 September 2010

update sepantas kilat.


Counting days.Reunion raya PLKN di Kem Sekakap.Masuk hari yang ke-4 aku malas nak layan bapak aku.Ngee.Biar lah..malas nak pikir2..

Lately nie asyik gado dengan my Nazrin..hal kecik je pon?tapi suke nak besa2kan..macam budak kecik.hehe..

errr....terasa nak sambut birthday sendiri lagi skali boleh tak??entah kenape rasa tak puas sebab masa birthday aku dulu sambut kat kem..pukul 12 tgh malam je,dak2 serbu masuk dorm aku n bawak present..even tak seberape tapi aku paham n appreciate sangat2..n pagi hari birthday aku tu,dak2 kelas CB01 nyanyi lagu birthday..3 bahase pulak tu.suke sangat..tapi aku tetap nak sambut dekat rumah!!

ade hamper kat rumah nie..sangat2 menguji nafsu makan saye..grrr,...rase macam nak tebuk je hamper tu diam2 tapi taku abah tahu pulak..tah si encik majid nie nak tunggu makanan2 dalam hamper nie expired kot...hampeh..

hurmm...dah taktau nak cakap..makin takde mood nak menulis..hehe..k la daa~~

facebook?click here.

0 dedaun pudina: