CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, 26 September 2010


Tadi aku ade terbace blog sorang insan yang bernama %^&*(...dengarnye dia nak kawin lah..ape lah..dia punya excited,masyaallah...wat aku geli-geliman je..dah la aku benci gila kat dia..muke kalau cntek takpe jugak,ini tak..aku rase tar jalan lagi cantek dari muke dia.memang sajak la sape yang kawin dengan dia tu..orang yang kawin nan dia tu pun muke pecah rumah..pergh..nak tengok jugak gambar kawin dia..msti UGLY~~oh SAWIT nya....wekk...pape hal pun,kawin jela korang..boleh mengurangkan populasi couple hodoh kat jb nie..hahaha..

(jahatnye aku.tapi ADA AKU KESAH?haha)

facebook?click here.

0 dedaun pudina: