CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, 24 September 2010

GERAMJI

Bingit gila dengan abah..dah la aku dok kat uma nie macam orang bodoh! aku nak kerja,dia bising2!aku nak g kl,dia tak bagi! aku nak kuar,dia banyak tanya!kalau ade kerete,ley gak aku kuar jalan2..nie tak,terperuk je kat uma nie!!hell lah!

nie masuk hari ke-3 aku malas nak bertegur nan abah..aku malas nak tengok muke dia..bangun2 dari tidur je,aku terus bukak cite korea dalam bilik sampai malam..tu je rutin harian aku..aku dari rumah pun tak..

geng,jom la kuar..bosan nie!! :(

0 dedaun pudina: