CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, 4 September 2010

1. Puasa penuh tak tahun ni?

=.= errr..mestilah tak nok!

2. Raya di mana tahun ini?

entahlah..tak tanya mak lagi..jb kott...

3. Target duit raya?

100 ringgit..wakaka...tak expect bayak2..t kalau tak sampai target,wat sakit aty je..

4. Duit raya paling banyak yang pernah collect?

err...entahlah..tak ingat lorrrr...next??

5. Kuih raya favourite?

tart nenas gulung(betul ke??)..itu je..yang lain tu KURENG cikit..

6. Makanan favourite di pagi raya?

ketupat la..then laksa johor,lemang,soto..hehehe..yummy..lapa nie..boleh buke skang tak?

7. Lagu raya favourite?

entah..taktau sangat lagu2 nie..ape tah tajuk dia..tapi chorus dia ade perkataan MANIS MANIS LEBARAN..haaa..tu lah dia..hahaha

8. Ada guna lagu raya sebagai ringtone?

tak..takde 1 lagu raye pun kat dlm hp nie..wakakakaka

9. Baju raya berapa pasang?

2 pasang jeeeeeee.....

10. Baju raya warna ape?

ijau..suke ijau!!

11. Anda menerima duit raya atau memberi duit raya?

MENERIMA DUIT RAYA...saye mane ade duit!!

12. apa aktiviti hari raya pertama?

pegi ziarah kubur arwah atuk...then kite g raya!!!!!

13. Sila berikan ucapan hari raya.

ok,saya ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA kepade semua rakan2 saya kat malaysia tu..maklum lah,orang kat korea lah katekan..hahaha..pesanan saya,jangan men mercun ye..t tangan kodong..huhu..makan tu berpade2 lah..jangan makan sampai tak ingat dunia..ingat pesan saya nie tau..t duit raye tu hulurlah cikit kat saya i..kasihanilah saya..wakakaka..pape hal pun SELAMAT HARI RAYA!!!!!

0 dedaun pudina: